понеділок, 10 лютого 2014 р.

У Чернігові побито активіста руху "Вільні люди" О.Ясенчука

На координатора руху «Вільні люди» у Чернігові, активіста місцевого Євромайдану Олександра Ясенчука напали невідомі біля власного будинку. Як повідомляє сам Ясенчук, 9 лютого близько 19 вечора біля будинку, де він мешкає, до нього підійшли троє молодиків, які попрохали в нього закурити, а вже за хвилину почали бити залізними палками по голові. Нападники забрали у Олександра мобільний телефон, гроші. 

Ясенчуку наклали 4 шви на голову, переломів у лікарні не виявили. Від необхідної госпіталізації Ясенчук відмовився, оскільки боїться затримання міліцією прямо у лікарні, як це стається з десятками активістів Євромайдану. 

Незважаючи на досить серйозні травми, Олександр не втратив силу духу і готовий, щойно одужає, продовжувати займатися громадською діяльністю та журналістикою.

«Сьогоднішній напад хоч і завдав мені фізичних ушкоджень, але відчуваю по собі, що він додав мені сил і загартував дух. Дякую всім за підставлене плече, але давайте не будемо жалітися, щоб не радувати наших ворогів. Дана ситуація не зламала мене, і я обіцяю не зійти з того шляху: журналіста, громадського діяча, який я обрав», - написав на своїй сторінці у ФБ Ясенчук.

Він також закликав усіх активістів Євромайдану бути пильними та обережними.
«Сьогоднішня ситуація довела, що все серйозно. Будьте пильними, дотримуйтесь правил конспірації. Це революція. Я вірю в нашу справу, наші Ради, нашу самооборону; я вірю, що Божою волею ми досягнемо нашої мети. Хоч і віддав частину свого здоров’я, але точно став сильнішим. Обираю бути борцем, а не потерпілим».

Немає коментарів:

Дописати коментар